JYSKCLUB YOURTALK
asdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsads
JYSKCLUB YOURTALK
asdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsads
JYSKCLUB YOURTALK
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
JYSKCLUB YOURTALK

Hej hopp, ni tror säkert att det här är den mest oseriösa sidan ni har sett! Och ni har rätt... Här på JYSKCLUB YOURTALK så kan man spela spel, chatta, m.m. Det finns mycket aktiviteter. Lägg till portal.htm i adressfältet
 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Hur blir man administratör????? VAD ÄR EN ADMINISTRATÖR (admin)?!?!?!?

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Herberts största fan
Frisk och Kry
Frisk och Kry
Herberts största fan


Antal inlägg : 1262
Age : 1352
LiTE MAJS?!?! SKRIV JA/NEJ : AA MEN DU RÅ??????????????
ÖvRIG INFo!!!! : Psst, jag är VISKANDE TALLEN!
humör : *visk visk* KLASSE!!!!
bloggen2 : Snart 1337 inlägg
QP :
Hur blir man administratör????? VAD ÄR EN ADMINISTRATÖR (admin)?!?!?!? Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Hur blir man administratör????? VAD ÄR EN ADMINISTRATÖR (admin)?!?!?!? Right_bar_bleue

Ny QP :
Hur blir man administratör????? VAD ÄR EN ADMINISTRATÖR (admin)?!?!?!? Left_bar_bleue2 / 1002 / 100Hur blir man administratör????? VAD ÄR EN ADMINISTRATÖR (admin)?!?!?!? Right_bar_bleue

Registration date : 08-10-19

Hur blir man administratör????? VAD ÄR EN ADMINISTRATÖR (admin)?!?!?!? Empty
InläggRubrik: Hur blir man administratör????? VAD ÄR EN ADMINISTRATÖR (admin)?!?!?!?   Hur blir man administratör????? VAD ÄR EN ADMINISTRATÖR (admin)?!?!?!? Emptysön okt 26, 2008 4:57 pm

Kära läsare,

Du måste göra något speciellt för sidan och skriva ganska mycket, vara aktiv, göra serier eller skriva ännu mera, det krävs TVÅTUSENÅTTA inlägg i forumet om du bara ska skriva, om du undrar varför jyskis (Ella) är admin så har hon bidragit mycket till JYSKCLUB's världsövertagning, hon är andra medlem, hon är 5a på aktivitetslistan, hon har JYSK i sitt namn, Hon har inte klagat på mig så mycket att sidan är dålig, hon vet vad hon gör och portar inte huvud-adminen CRASHMAN, m.m. Hon har gjort mkt Smile Ok, hon portar inte mig var ett skämt. Men en Admin (Administratör) är en som styr över sidan och kan göra vadsomhelst med sidan. Det finns moderatorer med, och dom är som en Halv-admin. Dom kan göra mycket men inte lika mycket som en administratör. Det krävs 1500 inlägg för en Moderator (och 2008 för Admin).

Admins:

CRASH MAN

JYSKIS

HOPS

ONCE

TELGEENERGI ÄGER!!!

LIMPAN



Moderatorer:

FILIP

NALTZ


Jo juste ja, Jag skulle gärna vilja ha några mer moderatörer men det tar vi sen (I framtids-delen av forumet).

Man kan inte bli administratör om det inte behövs heller, DET ÄR 0(Hörde du det? 0!!!!! VILKET LÄGE!!!) PLATSER FÖR ADMINS KVAR OCH DET ÄR TRE (TRE! WOW! VA COOLT! Laughing ) PLATSER KVAR FÖR MODERATORER. Åh juste ja, jag tar det se'n.

VAD NI KAN GÖRA FÖR ATT BLI EN ADMIN/MOD!! (DET KRÄVS 250 POÄNG FÖR ADMIN OCH 50 FÖR MOD):

1. Hjälpa mig att göra fina serier om HAJEN OCH PAJEN. En plats kvar. (Ett serie-avsnitt gör just nu 15 poäng.)
2. Skriva mycket i forumet. Hur många platser som helst kvar. (Det krävs just nu 2008 inlägg för admin och 1500 för mod. 50 poäng för 1500 inlägg, 250 poäng för 2008 inlägg)
3. Bidra till JYSK's övertagning av världen. Fråga mig senare om du vill veta HUR man bidrar. (5 poäng för ett bidrag)
4. Ha JYSK i namnet. (1 poäng för att ha JYSK i namnet.)
5. Komma med framtida idéer till sidan! (Olika poäng varje gång, men MINST 2 poäng för BRA idéer. Inga skräpiga idéer här inte!)
6. Säga COCOPOPS ÄR SUUPER SMASKIGT, DET DU!!!!! JAG HAR EN PASTEJMISSIL, DEN ÄR FARLIG två gånger i Chatt-tråden. (20 000 000 000 000 000 000 poäng, kan bara användas en gång)
7. Göra som ORM SKURKEN säger i avsnitt 5 På sidans serie. Detta med kikärtornas fina fiskgratäng. (Ger 2 poäng, LJUG ABSOLUT INTE OM DU INTE HAR GJORT DET!! DÅ FÅR DU STRAFF PÅ -40 POÄNG OCH BANNING I 30 DAGAR!)
8. Skriva en saga och lägga ut den på sidan, alltid kul med lite litteratur! DEN SKA VARA VÄLGJORD! Men då ska jag se sagan också, minst ~50 rader. (Ger 5 poäng, kan bara användas en gång)
9. Hjälpa till och att föreslå regler till sidan. (2 poäng)
10. Göra något kul till sidan (Som ett bidrag) och skriva mycket om det. (1 poäng)
11. Skriva mycket om vad man tycker om detta poäng-schema och lite sånt. (2 poäng)
12. Hjälpa andra på sidan om hur man ska skriva i trådar med mera så att jag slipper förklara för alla. (3 poäng)
13. Skriva COOP EXTRA HAR COCOPOPS tjugo gånger i chatt-tråden (1 poäng, kan bara användas en gång)
14. Skriva 2009 inlägg. (205 poäng)
15. Hålla dig till reglerna hela tiden och gör inte något dumt. (2 poäng)
16. Gör som Adminsen och Modsen säger. (5 poäng)
17. Skriva så lite inlägg i forumet EFTER VARANDRA som möjligt. (3 poäng)
18. Överanvänd inte smilies. (1 poäng)
19. Sno inte någons idéer. (2 poäng)
20. Nu kommer det allsmäktiga: SÄG DENNA SIDA TILL ALLA DU KÄNNER OCH LÅT JYSK TA ÖVER VÄRLDEN. (5 poäng)
21. Lära ut dina kunskaper till andra. (1 poäng)
22. Att veta vem BROR är. (½ poäng)
23(skämt). Har spelat megaman. (20 poäng) HAHAHAHHAHAHAH, nää jag skämta...
23. Veta hur man skriver i forumet (½ poäng)
24. Veta hur man gör privata meddelanden (1 poäng)
25. Veta hur man skriver i Chatt-boxen (5 poäng)
26. Veta den gömda sidan (5 poäng)
27. Hata blogsland.blogsland.net (10 poäng)
28. Inte utnyttja någon annan (2 poäng)
29. Inte röka i forumet (20 poäng)
29. Inte klaga på att sidan suger. (2 poäng)
30. Att veta vem Crash man är ursprungligen och har mött honom på spelet och klarat honom 2 gånger på svårast. Räknas inte om man bara har sett på. (15 poäng)
31... NU KOMMER DET BÄSTA:

Ge MIG EN MASSA Idéer om min SERIE! KRÄVS MINST 60 Idéer!! (50 poäng)


Senast ändrad av Rakshasha Kshatra den sön jan 18, 2009 9:36 am, ändrad totalt 4 gånger
Till överst på sidan Gå ner
http://haha.denna.adress.finns.inte.com
virree
Sjustjärnig Minister
Sjustjärnig Minister
virree


Antal inlägg : 615
Age : 324
LiTE MAJS?!?! SKRIV JA/NEJ : hemma
ÖvRIG INFo!!!! : jaga husråttan
humör : humör
bloggen2 : bhebhebhe
QP :
Hur blir man administratör????? VAD ÄR EN ADMINISTRATÖR (admin)?!?!?!? Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Hur blir man administratör????? VAD ÄR EN ADMINISTRATÖR (admin)?!?!?!? Right_bar_bleue

Ny QP :
Hur blir man administratör????? VAD ÄR EN ADMINISTRATÖR (admin)?!?!?!? Left_bar_bleue2 / 1002 / 100Hur blir man administratör????? VAD ÄR EN ADMINISTRATÖR (admin)?!?!?!? Right_bar_bleue

Registration date : 08-10-21

Hur blir man administratör????? VAD ÄR EN ADMINISTRATÖR (admin)?!?!?!? Empty
InläggRubrik: Sv: Hur blir man administratör????? VAD ÄR EN ADMINISTRATÖR (admin)?!?!?!?   Hur blir man administratör????? VAD ÄR EN ADMINISTRATÖR (admin)?!?!?!? Emptytis okt 28, 2008 4:35 am

jag tycker att poäng shemat är bra men sänk 2008 så att det märks typ till 1500 eller mindre

(tycker jag)

PS skicka till mig hur många poäng jag har orkar inte räkna så långt på HÄSTAlovet DS
Till överst på sidan Gå ner
http://www.baver.forum7.biz
Herberts största fan
Frisk och Kry
Frisk och Kry
Herberts största fan


Antal inlägg : 1262
Age : 1352
LiTE MAJS?!?! SKRIV JA/NEJ : AA MEN DU RÅ??????????????
ÖvRIG INFo!!!! : Psst, jag är VISKANDE TALLEN!
humör : *visk visk* KLASSE!!!!
bloggen2 : Snart 1337 inlägg
QP :
Hur blir man administratör????? VAD ÄR EN ADMINISTRATÖR (admin)?!?!?!? Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Hur blir man administratör????? VAD ÄR EN ADMINISTRATÖR (admin)?!?!?!? Right_bar_bleue

Ny QP :
Hur blir man administratör????? VAD ÄR EN ADMINISTRATÖR (admin)?!?!?!? Left_bar_bleue2 / 1002 / 100Hur blir man administratör????? VAD ÄR EN ADMINISTRATÖR (admin)?!?!?!? Right_bar_bleue

Registration date : 08-10-19

Hur blir man administratör????? VAD ÄR EN ADMINISTRATÖR (admin)?!?!?!? Empty
InläggRubrik: Sv: Hur blir man administratör????? VAD ÄR EN ADMINISTRATÖR (admin)?!?!?!?   Hur blir man administratör????? VAD ÄR EN ADMINISTRATÖR (admin)?!?!?!? Emptytis okt 28, 2008 8:28 am

lol ok... ska fixa in poäng systemet mera
Till överst på sidan Gå ner
http://haha.denna.adress.finns.inte.com
Herberts största fan
Frisk och Kry
Frisk och Kry
Herberts största fan


Antal inlägg : 1262
Age : 1352
LiTE MAJS?!?! SKRIV JA/NEJ : AA MEN DU RÅ??????????????
ÖvRIG INFo!!!! : Psst, jag är VISKANDE TALLEN!
humör : *visk visk* KLASSE!!!!
bloggen2 : Snart 1337 inlägg
QP :
Hur blir man administratör????? VAD ÄR EN ADMINISTRATÖR (admin)?!?!?!? Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Hur blir man administratör????? VAD ÄR EN ADMINISTRATÖR (admin)?!?!?!? Right_bar_bleue

Ny QP :
Hur blir man administratör????? VAD ÄR EN ADMINISTRATÖR (admin)?!?!?!? Left_bar_bleue2 / 1002 / 100Hur blir man administratör????? VAD ÄR EN ADMINISTRATÖR (admin)?!?!?!? Right_bar_bleue

Registration date : 08-10-19

Hur blir man administratör????? VAD ÄR EN ADMINISTRATÖR (admin)?!?!?!? Empty
InläggRubrik: Sv: Hur blir man administratör????? VAD ÄR EN ADMINISTRATÖR (admin)?!?!?!?   Hur blir man administratör????? VAD ÄR EN ADMINISTRATÖR (admin)?!?!?!? Emptytis okt 28, 2008 8:29 am

Juste ja, jag undrade hur många poäng jag hade... Ska kolla xD
Till överst på sidan Gå ner
http://haha.denna.adress.finns.inte.com
virree
Sjustjärnig Minister
Sjustjärnig Minister
virree


Antal inlägg : 615
Age : 324
LiTE MAJS?!?! SKRIV JA/NEJ : hemma
ÖvRIG INFo!!!! : jaga husråttan
humör : humör
bloggen2 : bhebhebhe
QP :
Hur blir man administratör????? VAD ÄR EN ADMINISTRATÖR (admin)?!?!?!? Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Hur blir man administratör????? VAD ÄR EN ADMINISTRATÖR (admin)?!?!?!? Right_bar_bleue

Ny QP :
Hur blir man administratör????? VAD ÄR EN ADMINISTRATÖR (admin)?!?!?!? Left_bar_bleue2 / 1002 / 100Hur blir man administratör????? VAD ÄR EN ADMINISTRATÖR (admin)?!?!?!? Right_bar_bleue

Registration date : 08-10-21

Hur blir man administratör????? VAD ÄR EN ADMINISTRATÖR (admin)?!?!?!? Empty
InläggRubrik: Sv: Hur blir man administratör????? VAD ÄR EN ADMINISTRATÖR (admin)?!?!?!?   Hur blir man administratör????? VAD ÄR EN ADMINISTRATÖR (admin)?!?!?!? Emptyfre okt 31, 2008 10:52 am

har du sänkt 2008????????
Till överst på sidan Gå ner
http://www.baver.forum7.biz
Herberts största fan
Frisk och Kry
Frisk och Kry
Herberts största fan


Antal inlägg : 1262
Age : 1352
LiTE MAJS?!?! SKRIV JA/NEJ : AA MEN DU RÅ??????????????
ÖvRIG INFo!!!! : Psst, jag är VISKANDE TALLEN!
humör : *visk visk* KLASSE!!!!
bloggen2 : Snart 1337 inlägg
QP :
Hur blir man administratör????? VAD ÄR EN ADMINISTRATÖR (admin)?!?!?!? Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Hur blir man administratör????? VAD ÄR EN ADMINISTRATÖR (admin)?!?!?!? Right_bar_bleue

Ny QP :
Hur blir man administratör????? VAD ÄR EN ADMINISTRATÖR (admin)?!?!?!? Left_bar_bleue2 / 1002 / 100Hur blir man administratör????? VAD ÄR EN ADMINISTRATÖR (admin)?!?!?!? Right_bar_bleue

Registration date : 08-10-19

Hur blir man administratör????? VAD ÄR EN ADMINISTRATÖR (admin)?!?!?!? Empty
InläggRubrik: Sv: Hur blir man administratör????? VAD ÄR EN ADMINISTRATÖR (admin)?!?!?!?   Hur blir man administratör????? VAD ÄR EN ADMINISTRATÖR (admin)?!?!?!? Emptyfre okt 31, 2008 11:22 am

spanska jysken!!! skrev:
har du sänkt 2008????????

Nej. Orka.
Till överst på sidan Gå ner
http://haha.denna.adress.finns.inte.com
kruka
Rejäl Medlem
Rejäl Medlem



Antal inlägg : 338
Age : 153
LiTE MAJS?!?! SKRIV JA/NEJ : TVÅTUSEN-ÅTTA!!!!!!!!!!
ÖvRIG INFo!!!! : hOBBY????? PUTS MATTAN!!!
humör : jojo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bloggen2 : RazzRazzRazzRazz
QP :
Hur blir man administratör????? VAD ÄR EN ADMINISTRATÖR (admin)?!?!?!? Left_bar_bleue20 / 10020 / 100Hur blir man administratör????? VAD ÄR EN ADMINISTRATÖR (admin)?!?!?!? Right_bar_bleue

Ny QP :
Hur blir man administratör????? VAD ÄR EN ADMINISTRATÖR (admin)?!?!?!? Left_bar_bleue2 / 1002 / 100Hur blir man administratör????? VAD ÄR EN ADMINISTRATÖR (admin)?!?!?!? Right_bar_bleue

Registration date : 08-10-31

Hur blir man administratör????? VAD ÄR EN ADMINISTRATÖR (admin)?!?!?!? Empty
InläggRubrik: Sv: Hur blir man administratör????? VAD ÄR EN ADMINISTRATÖR (admin)?!?!?!?   Hur blir man administratör????? VAD ÄR EN ADMINISTRATÖR (admin)?!?!?!? Emptyfre okt 31, 2008 12:53 pm

borde du inte låsa den här?
Till överst på sidan Gå ner
Herberts största fan
Frisk och Kry
Frisk och Kry
Herberts största fan


Antal inlägg : 1262
Age : 1352
LiTE MAJS?!?! SKRIV JA/NEJ : AA MEN DU RÅ??????????????
ÖvRIG INFo!!!! : Psst, jag är VISKANDE TALLEN!
humör : *visk visk* KLASSE!!!!
bloggen2 : Snart 1337 inlägg
QP :
Hur blir man administratör????? VAD ÄR EN ADMINISTRATÖR (admin)?!?!?!? Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Hur blir man administratör????? VAD ÄR EN ADMINISTRATÖR (admin)?!?!?!? Right_bar_bleue

Ny QP :
Hur blir man administratör????? VAD ÄR EN ADMINISTRATÖR (admin)?!?!?!? Left_bar_bleue2 / 1002 / 100Hur blir man administratör????? VAD ÄR EN ADMINISTRATÖR (admin)?!?!?!? Right_bar_bleue

Registration date : 08-10-19

Hur blir man administratör????? VAD ÄR EN ADMINISTRATÖR (admin)?!?!?!? Empty
InläggRubrik: Sv: Hur blir man administratör????? VAD ÄR EN ADMINISTRATÖR (admin)?!?!?!?   Hur blir man administratör????? VAD ÄR EN ADMINISTRATÖR (admin)?!?!?!? Emptyfre okt 31, 2008 1:12 pm

José skrev:
borde du inte låsa den här?

Öh, jo tongue Tack för att du sa d Smile

Juste ja vem e du? Öhhh. *trög* Twisted Evil

Men skriv inte här, skriv i en skog av papper så e du schysst Smile
Till överst på sidan Gå ner
http://haha.denna.adress.finns.inte.com
Once
Super Stamkund
Super Stamkund
Once


Antal inlägg : 563
Age : 123
LiTE MAJS?!?! SKRIV JA/NEJ : Nej tack..
ÖvRIG INFo!!!! : Görgen lover!!!
humör : HÄÄÄJJJ, EN RÅSA HEST!!!! :O
bloggen2 : Cool Bild!
QP :
Hur blir man administratör????? VAD ÄR EN ADMINISTRATÖR (admin)?!?!?!? Left_bar_bleue60 / 10060 / 100Hur blir man administratör????? VAD ÄR EN ADMINISTRATÖR (admin)?!?!?!? Right_bar_bleue

Ny QP :
Hur blir man administratör????? VAD ÄR EN ADMINISTRATÖR (admin)?!?!?!? Left_bar_bleue2 / 1002 / 100Hur blir man administratör????? VAD ÄR EN ADMINISTRATÖR (admin)?!?!?!? Right_bar_bleue

Registration date : 08-10-20

Hur blir man administratör????? VAD ÄR EN ADMINISTRATÖR (admin)?!?!?!? Empty
InläggRubrik: Sv: Hur blir man administratör????? VAD ÄR EN ADMINISTRATÖR (admin)?!?!?!?   Hur blir man administratör????? VAD ÄR EN ADMINISTRATÖR (admin)?!?!?!? Emptysön jan 11, 2009 7:15 am

Hihi, hur många poäng har jag?
Till överst på sidan Gå ner
http://www.senap.darkbb.com
Herberts största fan
Frisk och Kry
Frisk och Kry
Herberts största fan


Antal inlägg : 1262
Age : 1352
LiTE MAJS?!?! SKRIV JA/NEJ : AA MEN DU RÅ??????????????
ÖvRIG INFo!!!! : Psst, jag är VISKANDE TALLEN!
humör : *visk visk* KLASSE!!!!
bloggen2 : Snart 1337 inlägg
QP :
Hur blir man administratör????? VAD ÄR EN ADMINISTRATÖR (admin)?!?!?!? Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Hur blir man administratör????? VAD ÄR EN ADMINISTRATÖR (admin)?!?!?!? Right_bar_bleue

Ny QP :
Hur blir man administratör????? VAD ÄR EN ADMINISTRATÖR (admin)?!?!?!? Left_bar_bleue2 / 1002 / 100Hur blir man administratör????? VAD ÄR EN ADMINISTRATÖR (admin)?!?!?!? Right_bar_bleue

Registration date : 08-10-19

Hur blir man administratör????? VAD ÄR EN ADMINISTRATÖR (admin)?!?!?!? Empty
InläggRubrik: Sv: Hur blir man administratör????? VAD ÄR EN ADMINISTRATÖR (admin)?!?!?!?   Hur blir man administratör????? VAD ÄR EN ADMINISTRATÖR (admin)?!?!?!? Emptytor jan 15, 2009 9:26 am

vene
Till överst på sidan Gå ner
http://haha.denna.adress.finns.inte.com
kruka
Rejäl Medlem
Rejäl Medlem



Antal inlägg : 338
Age : 153
LiTE MAJS?!?! SKRIV JA/NEJ : TVÅTUSEN-ÅTTA!!!!!!!!!!
ÖvRIG INFo!!!! : hOBBY????? PUTS MATTAN!!!
humör : jojo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bloggen2 : RazzRazzRazzRazz
QP :
Hur blir man administratör????? VAD ÄR EN ADMINISTRATÖR (admin)?!?!?!? Left_bar_bleue20 / 10020 / 100Hur blir man administratör????? VAD ÄR EN ADMINISTRATÖR (admin)?!?!?!? Right_bar_bleue

Ny QP :
Hur blir man administratör????? VAD ÄR EN ADMINISTRATÖR (admin)?!?!?!? Left_bar_bleue2 / 1002 / 100Hur blir man administratör????? VAD ÄR EN ADMINISTRATÖR (admin)?!?!?!? Right_bar_bleue

Registration date : 08-10-31

Hur blir man administratör????? VAD ÄR EN ADMINISTRATÖR (admin)?!?!?!? Empty
InläggRubrik: Sv: Hur blir man administratör????? VAD ÄR EN ADMINISTRATÖR (admin)?!?!?!?   Hur blir man administratör????? VAD ÄR EN ADMINISTRATÖR (admin)?!?!?!? Emptylör jan 17, 2009 6:30 am

du e admin ffs hjälp henne! räkna nu snällt åt farbror josé!!!!!!!!!!! :>
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Hur blir man administratör????? VAD ÄR EN ADMINISTRATÖR (admin)?!?!?!? Empty
InläggRubrik: Sv: Hur blir man administratör????? VAD ÄR EN ADMINISTRATÖR (admin)?!?!?!?   Hur blir man administratör????? VAD ÄR EN ADMINISTRATÖR (admin)?!?!?!? Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Hur blir man administratör????? VAD ÄR EN ADMINISTRATÖR (admin)?!?!?!?
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
JYSKCLUB YOURTALK :: Guide Avdelningen-
Hoppa till: