JYSKCLUB YOURTALK
asdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsads
JYSKCLUB YOURTALK
asdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsads
JYSKCLUB YOURTALK
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
JYSKCLUB YOURTALK

Hej hopp, ni tror säkert att det här är den mest oseriösa sidan ni har sett! Och ni har rätt... Här på JYSKCLUB YOURTALK så kan man spela spel, chatta, m.m. Det finns mycket aktiviteter. Lägg till portal.htm i adressfältet
 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Varför kan jag inte logga in? Jag gjorde mig medlem!!!

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Herberts största fan
Frisk och Kry
Frisk och Kry
Herberts största fan


Antal inlägg : 1262
Age : 1352
LiTE MAJS?!?! SKRIV JA/NEJ : AA MEN DU RÅ??????????????
ÖvRIG INFo!!!! : Psst, jag är VISKANDE TALLEN!
humör : *visk visk* KLASSE!!!!
bloggen2 : Snart 1337 inlägg
QP :
Varför kan jag inte logga in? Jag gjorde mig medlem!!! Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Varför kan jag inte logga in? Jag gjorde mig medlem!!! Right_bar_bleue

Ny QP :
Varför kan jag inte logga in? Jag gjorde mig medlem!!! Left_bar_bleue2 / 1002 / 100Varför kan jag inte logga in? Jag gjorde mig medlem!!! Right_bar_bleue

Registration date : 08-10-19

Varför kan jag inte logga in? Jag gjorde mig medlem!!! Empty
InläggRubrik: Varför kan jag inte logga in? Jag gjorde mig medlem!!!   Varför kan jag inte logga in? Jag gjorde mig medlem!!! Emptylör okt 25, 2008 8:35 am

Tjena, Dag här.

Jo, om du gjorde dig medlem, så hoppas jag att du skrev din riktiga E-post adress..
För om du gjorde det, så måste du kolla din e-mail och då ser du att du har fått ett nytt meddelande från JYSKCLUB. Tryck på den blåa länken INUTI meddelandet. Då har ditt konto aktiverats.

Om du inte skrev in din riktiga E-post adress så måste du göra om.

Men detta blir nog ändrat i framtiden, innan du kollar e-posten så testar du att logga in. Eftersom varje andra dag så (varje udda dag tongue ) kollar jag vilka som har gjort sig medlemmar och aktiverar dom om dom har gjort sig medlemmar, och då behöver inte ni kolla eran e-post. Men det går nog snabbare att kolla sin e-post adress och kolla meddelandet.

Jag ska fixa detta krångel se'n, Jag lovar Smile
Till överst på sidan Gå ner
http://haha.denna.adress.finns.inte.com
kruka
Rejäl Medlem
Rejäl Medlem



Antal inlägg : 338
Age : 153
LiTE MAJS?!?! SKRIV JA/NEJ : TVÅTUSEN-ÅTTA!!!!!!!!!!
ÖvRIG INFo!!!! : hOBBY????? PUTS MATTAN!!!
humör : jojo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bloggen2 : RazzRazzRazzRazz
QP :
Varför kan jag inte logga in? Jag gjorde mig medlem!!! Left_bar_bleue20 / 10020 / 100Varför kan jag inte logga in? Jag gjorde mig medlem!!! Right_bar_bleue

Ny QP :
Varför kan jag inte logga in? Jag gjorde mig medlem!!! Left_bar_bleue2 / 1002 / 100Varför kan jag inte logga in? Jag gjorde mig medlem!!! Right_bar_bleue

Registration date : 08-10-31

Varför kan jag inte logga in? Jag gjorde mig medlem!!! Empty
InläggRubrik: Sv: Varför kan jag inte logga in? Jag gjorde mig medlem!!!   Varför kan jag inte logga in? Jag gjorde mig medlem!!! Emptylör jan 17, 2009 6:33 am

du har fortfarande inte fixat det! x)
Till överst på sidan Gå ner
 
Varför kan jag inte logga in? Jag gjorde mig medlem!!!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
JYSKCLUB YOURTALK :: Guide Avdelningen-
Hoppa till: