JYSKCLUB YOURTALK
asdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsads
JYSKCLUB YOURTALK
asdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsadsasdadsads
JYSKCLUB YOURTALK
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
JYSKCLUB YOURTALK

Hej hopp, ni tror säkert att det här är den mest oseriösa sidan ni har sett! Och ni har rätt... Här på JYSKCLUB YOURTALK så kan man spela spel, chatta, m.m. Det finns mycket aktiviteter. Lägg till portal.htm i adressfältet
 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 José var en farlig typ

Gå ner 
+2
Once
Herberts största fan
6 posters
FörfattareMeddelande
Herberts största fan
Frisk och Kry
Frisk och Kry
Herberts största fan


Antal inlägg : 1262
Age : 1352
LiTE MAJS?!?! SKRIV JA/NEJ : AA MEN DU RÅ??????????????
ÖvRIG INFo!!!! : Psst, jag är VISKANDE TALLEN!
humör : *visk visk* KLASSE!!!!
bloggen2 : Snart 1337 inlägg
QP :
José var en farlig typ Left_bar_bleue100 / 100100 / 100José var en farlig typ Right_bar_bleue

Ny QP :
José var en farlig typ Left_bar_bleue2 / 1002 / 100José var en farlig typ Right_bar_bleue

Registration date : 08-10-19

José var en farlig typ Empty
InläggRubrik: José var en farlig typ   José var en farlig typ Emptysön jan 18, 2009 3:19 am

Hej igen.

Här är EXTREMA nyheter.

Denne "José", som nu är "ja va bra" och nu är BANNAD, är nämligen en kille som skulle förstöra sidan. Vi har en ärkefiende, Rike per. Han har jätte mkt fans till sin blogg, blogsland.blogsland.net ... Och José är kompis till Rike per, vilket jag inte visste.

Rike pers blogg är djupt hatad bland mig. Jag har fått hatbrev från flera personer p.g.a. att jag hatar Rike pers blog. Han har skrivit 3 saker, 3 dagar. Två gånger i oktober -- EN IDAG. Dom håller på : Shit, kan ingen spama ner jysk!?!?!? Hur kan ni vara så dåliga att inte klara av att spama ner en sida som suuuuuuuuuuuuuuuuuuger?!

Det är sjukt förolämpande. José's uppdrag från Rike Per var egentligen att spama ner min sida, spela rolig inför mig och bli admin -- sedan ta bort forumet genom admin panelen. Vi måste fira att HoPS bannade José i sista stund, härmed förlänger jag bannen till FÖR EVIGT eftersom vi vill inte ha idioter på sidan.

Nu måste vi göra ett stort tack för HoPS. Nu KRÄVER jag att Alla medlemmar, vare sig vill eller ej, ska skriva TACK till HoPS som befriade Jyskclub Yourtalk från att tas bort.

Det var allt för mig. Hej då.

/Rakshasa Kshatra
Till överst på sidan Gå ner
http://haha.denna.adress.finns.inte.com
Once
Super Stamkund
Super Stamkund
Once


Antal inlägg : 563
Age : 123
LiTE MAJS?!?! SKRIV JA/NEJ : Nej tack..
ÖvRIG INFo!!!! : Görgen lover!!!
humör : HÄÄÄJJJ, EN RÅSA HEST!!!! :O
bloggen2 : Cool Bild!
QP :
José var en farlig typ Left_bar_bleue60 / 10060 / 100José var en farlig typ Right_bar_bleue

Ny QP :
José var en farlig typ Left_bar_bleue2 / 1002 / 100José var en farlig typ Right_bar_bleue

Registration date : 08-10-20

José var en farlig typ Empty
InläggRubrik: Sv: José var en farlig typ   José var en farlig typ Emptysön jan 18, 2009 4:29 am

Vad hemskt Sad
Till överst på sidan Gå ner
http://www.senap.darkbb.com
Herberts största fan
Frisk och Kry
Frisk och Kry
Herberts största fan


Antal inlägg : 1262
Age : 1352
LiTE MAJS?!?! SKRIV JA/NEJ : AA MEN DU RÅ??????????????
ÖvRIG INFo!!!! : Psst, jag är VISKANDE TALLEN!
humör : *visk visk* KLASSE!!!!
bloggen2 : Snart 1337 inlägg
QP :
José var en farlig typ Left_bar_bleue100 / 100100 / 100José var en farlig typ Right_bar_bleue

Ny QP :
José var en farlig typ Left_bar_bleue2 / 1002 / 100José var en farlig typ Right_bar_bleue

Registration date : 08-10-19

José var en farlig typ Empty
InläggRubrik: Sv: José var en farlig typ   José var en farlig typ Emptysön jan 18, 2009 4:37 am

Vet!! :x

Jag är SKIIIT SUR PÅ DEN DÄR JÄVLA SÅ-KALLADE RIKE PER!!!! DOM GÖR UPP PLANER FÖR MER MEDLEMMAR SOM SKA VARA TERRORISTER, OCH SÅ VET VI INTE VAD DOM KOMMER HETA!!!! silent
Till överst på sidan Gå ner
http://haha.denna.adress.finns.inte.com
Once
Super Stamkund
Super Stamkund
Once


Antal inlägg : 563
Age : 123
LiTE MAJS?!?! SKRIV JA/NEJ : Nej tack..
ÖvRIG INFo!!!! : Görgen lover!!!
humör : HÄÄÄJJJ, EN RÅSA HEST!!!! :O
bloggen2 : Cool Bild!
QP :
José var en farlig typ Left_bar_bleue60 / 10060 / 100José var en farlig typ Right_bar_bleue

Ny QP :
José var en farlig typ Left_bar_bleue2 / 1002 / 100José var en farlig typ Right_bar_bleue

Registration date : 08-10-20

José var en farlig typ Empty
InläggRubrik: Sv: José var en farlig typ   José var en farlig typ Emptymån jan 19, 2009 7:18 am

Jaa. Vad läskigt Embarassed Vi gör ingen mer till admin om vi nt känner den?
Till överst på sidan Gå ner
http://www.senap.darkbb.com
Herberts största fan
Frisk och Kry
Frisk och Kry
Herberts största fan


Antal inlägg : 1262
Age : 1352
LiTE MAJS?!?! SKRIV JA/NEJ : AA MEN DU RÅ??????????????
ÖvRIG INFo!!!! : Psst, jag är VISKANDE TALLEN!
humör : *visk visk* KLASSE!!!!
bloggen2 : Snart 1337 inlägg
QP :
José var en farlig typ Left_bar_bleue100 / 100100 / 100José var en farlig typ Right_bar_bleue

Ny QP :
José var en farlig typ Left_bar_bleue2 / 1002 / 100José var en farlig typ Right_bar_bleue

Registration date : 08-10-19

José var en farlig typ Empty
InläggRubrik: Sv: José var en farlig typ   José var en farlig typ Emptymån jan 19, 2009 7:35 am

Korrekt. Isf måste vi kolla rike pers sidor och liknande först
Till överst på sidan Gå ner
http://haha.denna.adress.finns.inte.com
Once
Super Stamkund
Super Stamkund
Once


Antal inlägg : 563
Age : 123
LiTE MAJS?!?! SKRIV JA/NEJ : Nej tack..
ÖvRIG INFo!!!! : Görgen lover!!!
humör : HÄÄÄJJJ, EN RÅSA HEST!!!! :O
bloggen2 : Cool Bild!
QP :
José var en farlig typ Left_bar_bleue60 / 10060 / 100José var en farlig typ Right_bar_bleue

Ny QP :
José var en farlig typ Left_bar_bleue2 / 1002 / 100José var en farlig typ Right_bar_bleue

Registration date : 08-10-20

José var en farlig typ Empty
InläggRubrik: Sv: José var en farlig typ   José var en farlig typ Emptytor jan 22, 2009 9:09 am

japp
Till överst på sidan Gå ner
http://www.senap.darkbb.com
Herberts största fan
Frisk och Kry
Frisk och Kry
Herberts största fan


Antal inlägg : 1262
Age : 1352
LiTE MAJS?!?! SKRIV JA/NEJ : AA MEN DU RÅ??????????????
ÖvRIG INFo!!!! : Psst, jag är VISKANDE TALLEN!
humör : *visk visk* KLASSE!!!!
bloggen2 : Snart 1337 inlägg
QP :
José var en farlig typ Left_bar_bleue100 / 100100 / 100José var en farlig typ Right_bar_bleue

Ny QP :
José var en farlig typ Left_bar_bleue2 / 1002 / 100José var en farlig typ Right_bar_bleue

Registration date : 08-10-19

José var en farlig typ Empty
InläggRubrik: Sv: José var en farlig typ   José var en farlig typ Emptytor jan 22, 2009 12:41 pm

Eller näe, han kanske skriver de ngn annan stans på en ny hemsida .. Embarassed
Till överst på sidan Gå ner
http://haha.denna.adress.finns.inte.com
kruka
Rejäl Medlem
Rejäl Medlem



Antal inlägg : 338
Age : 153
LiTE MAJS?!?! SKRIV JA/NEJ : TVÅTUSEN-ÅTTA!!!!!!!!!!
ÖvRIG INFo!!!! : hOBBY????? PUTS MATTAN!!!
humör : jojo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bloggen2 : RazzRazzRazzRazz
QP :
José var en farlig typ Left_bar_bleue20 / 10020 / 100José var en farlig typ Right_bar_bleue

Ny QP :
José var en farlig typ Left_bar_bleue2 / 1002 / 100José var en farlig typ Right_bar_bleue

Registration date : 08-10-31

José var en farlig typ Empty
InläggRubrik: Sv: José var en farlig typ   José var en farlig typ Emptymån feb 02, 2009 12:34 pm

bu! Är ni rääädda för mig? Naaw... pluttipluttiplutt. Twisted Evil

vem fan fick ni terroristbreven ifrån? Suspect dedär ä inte min hemsida, men klart att ja ville lägga ner poängen i sidan så att jag va bättre, men min sida typ ngt med myra hette den låg i en annan kategori
Till överst på sidan Gå ner
Herberts största fan
Frisk och Kry
Frisk och Kry
Herberts största fan


Antal inlägg : 1262
Age : 1352
LiTE MAJS?!?! SKRIV JA/NEJ : AA MEN DU RÅ??????????????
ÖvRIG INFo!!!! : Psst, jag är VISKANDE TALLEN!
humör : *visk visk* KLASSE!!!!
bloggen2 : Snart 1337 inlägg
QP :
José var en farlig typ Left_bar_bleue100 / 100100 / 100José var en farlig typ Right_bar_bleue

Ny QP :
José var en farlig typ Left_bar_bleue2 / 1002 / 100José var en farlig typ Right_bar_bleue

Registration date : 08-10-19

José var en farlig typ Empty
InläggRubrik: Sv: José var en farlig typ   José var en farlig typ Emptyons feb 04, 2009 8:41 am

............................................................................................ Shocked
Till överst på sidan Gå ner
http://haha.denna.adress.finns.inte.com
jyskis !!
jysk lover
jysk lover



Antal inlägg : 54
LiTE MAJS?!?! SKRIV JA/NEJ : JA/NEJ:*
ÖvRIG INFo!!!! : kotte är snäll
humör : vill ha tbx lime grön temat
QP :
José var en farlig typ Left_bar_bleue100 / 100100 / 100José var en farlig typ Right_bar_bleue

Ny QP :
José var en farlig typ Left_bar_bleue2 / 1002 / 100José var en farlig typ Right_bar_bleue

Registration date : 08-10-19

José var en farlig typ Empty
InläggRubrik: Sv: José var en farlig typ   José var en farlig typ Emptylör feb 28, 2009 10:02 am

lukas pegasi du suger jävla lögnare
Till överst på sidan Gå ner
Vivo-Vovven
Hövding
Hövding
Vivo-Vovven


Antal inlägg : 199
LiTE MAJS?!?! SKRIV JA/NEJ : O.K.!!!!!!!
ÖvRIG INFo!!!! : herberts största fan e altkonto till mig
humör : R OLLE BOLLE
bloggen2 : hejsan!!!!!!! du har kommit till nooben!!!!!! var icke vänlig att skicka ett fult meddelande!!!!!!!!!
QP :
José var en farlig typ Left_bar_bleue30 / 10030 / 100José var en farlig typ Right_bar_bleue

Ny QP :
José var en farlig typ Left_bar_bleue3 / 1003 / 100José var en farlig typ Right_bar_bleue

Registration date : 09-02-19

José var en farlig typ Empty
InläggRubrik: Sv: José var en farlig typ   José var en farlig typ Emptylör feb 28, 2009 10:44 am

gillar du inte honom?! Shocked'
vad har du emot honom tongue
Till överst på sidan Gå ner
virree
Sjustjärnig Minister
Sjustjärnig Minister
virree


Antal inlägg : 615
Age : 324
LiTE MAJS?!?! SKRIV JA/NEJ : hemma
ÖvRIG INFo!!!! : jaga husråttan
humör : humör
bloggen2 : bhebhebhe
QP :
José var en farlig typ Left_bar_bleue100 / 100100 / 100José var en farlig typ Right_bar_bleue

Ny QP :
José var en farlig typ Left_bar_bleue2 / 1002 / 100José var en farlig typ Right_bar_bleue

Registration date : 08-10-21

José var en farlig typ Empty
InläggRubrik: Sv: José var en farlig typ   José var en farlig typ Emptysön mar 01, 2009 8:57 am

du hatade honnom
Till överst på sidan Gå ner
http://www.baver.forum7.biz
Vivo-Vovven
Hövding
Hövding
Vivo-Vovven


Antal inlägg : 199
LiTE MAJS?!?! SKRIV JA/NEJ : O.K.!!!!!!!
ÖvRIG INFo!!!! : herberts största fan e altkonto till mig
humör : R OLLE BOLLE
bloggen2 : hejsan!!!!!!! du har kommit till nooben!!!!!! var icke vänlig att skicka ett fult meddelande!!!!!!!!!
QP :
José var en farlig typ Left_bar_bleue30 / 10030 / 100José var en farlig typ Right_bar_bleue

Ny QP :
José var en farlig typ Left_bar_bleue3 / 1003 / 100José var en farlig typ Right_bar_bleue

Registration date : 09-02-19

José var en farlig typ Empty
InläggRubrik: Sv: José var en farlig typ   José var en farlig typ Emptysön mar 01, 2009 10:52 am

Först osäker
Sen gillade jag honom
Sen hatade jag honom
Och nu gillar jag honom

HAN ÄR JU SCHYSST NU JAG FATTAR INTE VAD NI HAR EMOT HONOM *tjurar*
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





José var en farlig typ Empty
InläggRubrik: Sv: José var en farlig typ   José var en farlig typ Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
José var en farlig typ
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» JOSÉ JYSKJUICE!!!!!!!!!!!!!

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
JYSKCLUB YOURTALK :: Guide Avdelningen-
Hoppa till: